Marquee Text Generator

kadang2 ALLAH hilangkan mentari...

kemudian DIA datangkan guruh...
puas kita menangis,mencari mana mentari kita...
rupa2nya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah...
sabar duhai insan,ada kemanisan di sebalik kepahitan ini...



20 March 2013

semua benda yang jadi mungkin ada hikmah yang tersembunyi.susah harini,sedih harini mungkin akan datang kita lebih senang dan bahagia...DIA menguji kita sebab dia tahu yang kita mampu nak hadapi semuanya....sangat sedih dengan apa yang jadi kat jari & tangan saya :( ni sume bahagian saya, orang lain lagi teruk dari saya.xpe lah pasrah je.lepas satu datang lagi satu terpaksa di lalui.apa pun redha dengan semuanya dan jangan cepat mengalah.dulu , saya hampir give up dan kecewa dengan hidup, x boleh nak teruskan hidup tanpa dia masa putus tunang...bila dah rancang semuanya then tak jadi memang sakit nak teruskan hidup dan lupakan semuanya.alhamdulillah now dah hampir setahun dia tinggalkan saya, boleh je saya hidup sendiri walaupun saya still ingat dan sayang dia.tapi tak bermakna saya perlukan dia lagi...walaupun saya kehilangan dia tapi saya masih ada lagi family dan kawan2 yang selalu ambik berat.syukur dengan kehidupan yang sekarang.tipu la kalau langsung x ingat..THE PAST IS PAST.saya harap kawan2 saya yang ada masalah macam saya fikir positif pasal hidup sendiri , xyah fikir pasal orang yang x pernah fikirkan kita. redha dengan apa yang jadi, mungkin ada lebih baik dari yang sebelum ni.saya tak berharap untuk dapat yang terbaik sebab saya pun bukan perfect yang penting dapat suami yang x pernah tinggal solat dan jaga saya dengan baik :) mungkin sekarang dah sampai masanya untuk saya buang semua kenangan kami.tak guna dah simpan semua yang boleh merosakkan hati kan?sampai bila nak ingat kat orang yang x hargai kita.dah sampai masanya jugak saya bina kebahagiaan dengan yang baru ....chewaaah!! :)...................still waiting seseorang yang boleh gantikan dia....
:::: > setiap apa yang kita rasa sakit dan perit untuk lalui sebenarnya telah DIA aturkan lebih baik untuk kita.
alhamdulillah Allah titipkan saya sekeping hati yang sangat kuat sampai saya masih boleh tersenyum di saat saya menangis :)




                                                                                                            p/s > doa adalah penyembuh duka <

No comments:

Post a Comment